سعودی عرب پر ایمازون کے مالک اور دنیا کے امیر ترین شخص جیف بیزوس کا فون ہیک کرنے کا الزام، ریاض کی تردید


سعودی عرب نے اس خبر کی ترید کی ہے جس میں دعوی کیا گیا تھا کہ دنیا کے امیر ترین شخص اور ایمازون کے سربراہ جیف بیزوس کا فون ہیک کرنے کی ذمہ داری سعودی ولی عہد محمد بن سلمان پر عائد کی گئی ہے۔
اطلاعات کے مطابق محمد بن سلمان کے زیر استعمال فون نمبر سے بھیجے گئے ایک پیغام کے کے ذریعے بیزوس کے فون میں موجود ڈیٹا تک رسائی حاصل کی گئی۔
امریکہ میں سعودی سفارتخانے سے جاری ہونے والے بیان میں کہا گیا ہے کہ فون ہیک کرنے کی خبریں نامعقول ہیں اور اس معاملے کی تحقیقات ہونی چاہیں۔
اس سے قبل دعوی کیا گیا تھا کہ مبینہ ہیک کے تانے بانے امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کے لیے کام کرنے والے سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل سے ملتے ہیں۔
یہ بھی پڑھیے
ایمازون کے علاوہ جیف بیزوس واشنگٹن پوسٹ کے بھی مالک ہیں۔
برطانوی اخبار گارڈیئن کے مطابق بیزوس کا موبائل فون محمد بن سلمان کے فون سے وٹس ایپ پر پیغام موصول ہونے کے بعد ہیک کیا گیا تھا۔
فنانشل ٹائمز کی ایک خبر کے مطابق محمد بن سلمان کی جانب سے پیغام موصول ہونے کے بعد جیف بیزوس کے فون نے کثیر تعداد میں معلومات اور ڈیٹا خفیہ طور پر کہیں بھیجنا شروع کر دی۔
تاہم امریکہ میں سعودی سفارتخانے کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے جاری ہونے والے ایک بیان میں اس خبر کی بھرپور تردید کی گئی ہے اور ان الزامات پر تحقیقات کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

Popular posts from this blog

سوات پختونخوا ملی عوامی پارٹی سوات کی جانب سے وزیر ستان میں پختون تحفظ مومنٹ کے مرکزی رہنما علی وزیر کی رہائش گاہ پر حملے اور پختونوں کی شہادت کے خلاف سوات پریس کلب کے سامنے احتجاجی مظاہرہ

Mingora. GOC Swat Major General Asif Ghafoor special recipe Brigadier Commander Security Brigade Ur Mohammad Zafar Iqbal visited Swat Press Club

سوات سلاتنڑ مٹہ کے جنگل بچاؤ کمیٹی کے ارکان نے کہا ہے کہ کئی سالوں بعدعلاقے کے جنگل میں غیر قانونی کٹائی بند ہوئی ہے-